Inovato
Projekt realizovaný v spolupráci s SCR interactive
Komunikačné ciele stratégie:
Budovanie povedomia o značke INOVATO a jej inovačných projektoch, šírenie dobrého mena a pozitívnej reputácie značky, združenia, členov a potenciálu inovácii ako nástroja pre zlepšenie spoločnosti, prostredia a sveta.
INOVATO ako symbol inovácii na Slovensku, známy aj v rámci strednej európy ako laboratórium inovácií, prototypovania a tvorby biznis modelov. Ak má niekto nápad ako prvé osloví INOVATO.
Navrhnuté riešenie:
Na základe úvodných analýz, prieskumov a insightu cieľovej skupiny sme zistili, že najväčším problémom na trhu s inováciami nie sú samotné inovácie, ale ich exekúcia. Väčšina nápadov skončí skôr ako začne v dôsledku zle pripravenému vývoju a realizácie, nesprávne odhadnutému biznis plánu, nevhodnému výberu tímu, nízkej vytvrvalosti alebo neschopnosti sa pozrieť veci z nadhľadu.
Preto sme pre spoločnosť vymysleli unikátne USP kde sme jasne zadefinovali positioning značky a v rámci komunikácie sme ju prezentovali ako spoločnosť, ktorá vám pomôže rozvíjať akýkoľvek nápad s myšlienkov a pomôžeme vám ho dostať na svetlo sveta.
K samotnej komunikačnej stratégii sme následne pripravili aj firemnú identitu a kompletný mediálny plán komunikácie.
Odovzdané
- 2021
Tím
- Creative Director: Milan Čanky
- Art Director: Michal Kopáč
- Copywriter: Zuzana Smetanková
- Account manager: Viktor Buday