SCR interactive: Ako sa nám podarilo naplniť klientové očakávania hneď od úvodu.
Túto kampaň z nášho pohľadu vnímame ako veľmi úspešnú a to aj napriek tomu, že začala vo veľmi náročnom a nepredvídateľnom období. Hneď na úvod bolo našou snahou klienta maximálne podržať a priniesť mu v tomto období výborné a silné výsledky.
Spoločnosť EXIsport asi nie je treba predstavovať. Ak by ste predsa len nevedeli tak sa jedná o predajcu športového oblečenia a doplnkov, ktorý má na Slovensku viac ako 20 pobočiek a predáva o niečo viac ako 70 rôznych značiek.
O akú kampaň išlo?
Spoločnosť dlhodobo spolupracovala s predchádzajúcou agentúrou, avšak po čase prišla stagnácia výsledkov a nedarilo sa im spoločne napĺňať stanovené cieľe a požiadavky. Preto EXIsport vyhlásil tender na novú agentúru, v ktorom sme obstáli a začali sa úvodné analýzy a porady.
Čo sme zistili a ako sme postupovali?
Po úvodných stretnutiach s klientom, kde nam predstavil svoje očakávania, sme sa pustili v prvom rade do hĺbokvých analýz reklamných a analytických účtov, nakoľko priorita bola zamerať sa na performance (výkonnostné kampane), aby spoločnosť dokázala pokryť straty zo zatvorenia kamenných predajní, keďže v tomto čase začínala aj kríza okolo Covid-19.
Na základe zistení sme vedeli, že na napĺňanie cieľov potrebujeme upraviť Google Ads účet:
1. Celková štruktúra účtu nezodpovedala potrebám a požiadavkám veľkého klienta s veľmi širokým a rýchlo sa meniacim sortimentom. Preto sme účet potrebovali upraviť úplne od základov. Spomedzi 30 aktívnych kampaní sme vyhodnotili 29 kampaní ako dlhodobo neefektívnych a boli zastavené. V priebehu prvých dní sme tak urobili odvážne a kontraintuitívne rozhodnutie – natrvalo pozastaviť vyše 11 000 manuálne napísaných reklám.
2.Umelá inteligencia, strojové učenie a intenzívna práca s produktovými feedmi nám umožnili zamerať 80 percent úsilia na to, čo prináša 80 percent výnosov. Efektívne tak dokážeme pracovať s veľmi rozsiahlym a rýchlo sa meniacim sortimentom. Reklamu tak vieme prispôsobiť reálnemu dopytu a požiadavkám klienta veľmi rýchlo.
Podobný prístup bol aplikovaný aj na Facebooku a Instagrame. Tu sme zvolili konzistentné využitie moderného videoformátu postov aj reklamy. Aj napriek zvýšenej pracnosti, sa nám podarilo vytvoriť estetickejšiu a modernejšiu prezntáciu klientovej dynamickej značky. Detailná analýza predošlých publík nám úmožnila rýchly nástup a generovanie predaja. Samozrejmosťou tiež zostáva dynamický remarketing a pokročilý katalógový predaj. V priebehu niekoľkých týždňov sa nám tak podarilo zmeniť sociálne siete na plnohodnotný predajný kanál a dať im celkom novú tvár.
Aké sú výsledky?
Po úvodných nastaveniach sme začali sledovať prvé výsledky a začali sme s optimalizáciou a vyhodnocovaním výkonnostných kampaní.
Stanovené kroky priniesli prvé ovocie už po mesiaci od prebratia klienotvých účtov, kde sa nám podarilo pri rovnakých mediálnych rozpočtoch:

Viac informácii o tom ako sa nám s klientom darí a čo máme ďalej v pláne sa dozviete v článku SCR interactive.
- 0 komentárov