Milan Čanky
Share This

Hewlett Packard Entreprise

//Hewlett Packard Entreprise

HPE by SCR interactive

Od spoločnosti Hewlett Packard Enterprise sme v spolupráci s agentúrou SCR interactive dostali zadanie na prípravu komunikačnej stratégie a jej následnú exekúciu.
01.

Hewlett Packard Enterprise

HPE (Hewlett Packard Enterprise) je svetovým technologickým lídrom zameraným na vývoj inteligentných podnikových riešení. Vo svojom širokom produktovom portfóliu HPE ponúka riešenia určené na získavanie, analýzu a spracovanie dát na rôznych úrovniach IT infraštruktúry, ale aj cloudové služby či manažment IT služieb, ktoré bežia priamo tam, kde vznikajú (napr. na výrobnej linke).

  • Dátum : 2020
  • Klient : HPE Slovensko
  • Lokalita : Slovensko

Ako som bol rozdávať darčeky teraz pre partnerov a zákazníkov tak všetci sa pýtali, že či chystám prezidentskú kampaň😊. Všetkých čo to malo tak to to zasiahlo, čiže dobre ste to cielili. Celý okruh to zachytilo z nášho segmetu. Message čo som chcel už ste doručili tento rok. Super práca, ďakujem všetkým.

Aktuálna situácia

Na Slovensku potenciálni zákazníci nevnímali spoločnosť Hewlett Packard Enterprise ako dodávateľa enterpriseIT služieb a produktov, ale zamieňali si spoločnosť s Hewlett Packard, výrobcu a predajcu notebookov a tlačiarní. Našou úlohou bolo zmeniť vnímanie značky u cieľovej skupiny a odpútať sa od “starého HP”.

Zadanie

Na lokálnom trhu značka Hewlett Packard Enterprise doposiaľ komunikovala veľmi málo a preto sme chceli z tzv. “no name” značky vytvoriť značku, ktorú potenciálni zákazníci / súčasní zákazníci zaradia do prvej voľby nákupu Enterprise IT riešení.

Ciele

Primárny cieľ komunikácie bol zvýšiť celkové povedomie o značke Hewlett Packard Enterprise. Sekundárnym cieľom bola komunikácia nového modelu IT spotreby a zvýšenie dopytu po tejto téme ako i produktoch. Terciálnym cieľom bola komunikácia produktového portfólia HPE a zvýšenie dopytu konkrétnych produktov a služieb.

Exekúcia

Na základe prieskumov a dát, ktoré sme mali k dispozícii sme sa rozhodli pre stratégiu kde klientom prostredníctvom kampane komunikujeme hlavné nástrahy a trendy na trhu s IT riešeniami. Vedeli sme, že pri kúpe IT technológii a služieb nejde o značku. Ide o to, od koho kupujete a kto sa o vás bude starať. Hľadáte dlhodobého partnera, ktorý tu pre vás vždy bude, ktorý sa o vás postará a vy mu tak môžete dôverovať. A vedeli sme, že Hewlett Packard Enterprise je dôveryhodný, spoľahlivý partner, ktorý poskytuje v rámci spolupráce tých najväčších odborníkov v rámci segmentu. A to sme sa snažili v kampani využiť a hlavnými hrdinami komunikácie sa stali práve zamestnanci spoločnosti.

Navštíviť webstránku

Máte záujem u moje služby?

Napíšte mi
Zavrieť