Milan Čanky
Share This

ABB – Vypínače

//ABB – Vypínače

ABB by SCR interactive

Od spoločnosti ABB Vypínače sme v spolupráci s agentúrou SCR interactive dostali zadanie na prípravu komunikačnej stratégie a jej následnú exekúciu.
01.

ABB Vypínače

ABB je poprednou spoločnosťou vo svete výkonových a automatizačných technológií, ktorá zamestnáva 110 000 ľudí. Spoločnosť je aktívna približne v 100 krajinách s hlavným sídlom v Zurichu. Akcie sú obchodované na burzách v Zurichu, Štokholme a New Yorku. Činnosť spoločnosti je rozdelená do 4 oddelení. A práve pre dve oddelenia som Robotiku a Vypínače som mal možnosť pracovať na komunikačnej stratégii.

  • Dátum : 2020
  • Klient : ABB Vypínače
  • Lokalita : Slovensko
Zadanie klienta

Klient nás oslovil s vypracovaním komunikačnej stratégie s cieľovom zdvihnuť povedomie o značke prioritne pri dvoch konkrétných cieľových skupinách. Jednalo sa o koncových zákazníkov, presnejšie ženy a o profesionálov. Kde sme naopak mali primárne oslovovať mužov elektrikárov, majstrov a elektro inštalatérov.

Exekúcia

Na základe cieľových skupín sme pripravili prieskumy cez ktoré sme si overeli náš postup. Ženy ako koncový zákazník rozhoduju v domácnosti o takých veciach akými sú vypínače a zásuvky. Na základe tejto skutočnosti sme pre ženskú cieľovú skupinu pripravili tzv. fashion vizuály, ktoré sa sústredili na emóciu. Naopak pri profesionáloch sme vedeli, že hľadajú spoľahlivého dodávateľa s kvalitnými produktami a určite neodmietajú zvýhodnené balíky produktov a veci k práci zdarma. A tak sme pre nich priravili vizuály kde sme sa dotýkali práve ich hodnôt.

Navštíviť webstránku

Máte záujem u moje služby?

Napíšte mi
Zavrieť